Oprócz naszej standardowej działalności oferujemy wsparcie Klientów w innych aspektach związanych z przemysłową metrologią długości i kąta.
Oferujemy m.in.:
Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – wszystko w jednym miejscu, jasno i przejrzyście!
Aby zgłosić sprzęt do serwisu firmy Mikro Pomiar, należy wysłać zgłoszenie e-mail na adres biuro@mikropomiar.pl, podając szczegóły dotyczące urządzenia i opis usterki.
Można również skorzystać z formularza zgłoszeniowego, wypełniając odpowiedni wniosek dostępny pod linkiem .
Sprzęt do serwisu firmy Mikro Pomiar można dostarczyć osobiście, odwiedzając siedzibę firmy w wyznaczonych godzinach pracy.
Alternatywnie, urządzenie można przesłać za pomocą kuriera, dbając o jego odpowiednie zapakowanie w celu zabezpieczenia podczas transportu.
Po zakończeniu serwisu sprzęt można odebrać osobiście w siedzibie firmy Mikro Pomiar w ustalonych godzinach pracy.
Istnieje również możliwość zorganizowania zwrotu urządzenia za pomocą kuriera na adres podany przez klienta.