Akredytacja laboratoriów to proces, w którym niezależna organizacja – w Polsce jest to Polskie Centrum Akredytacji – potwierdza, że laboratorium jest kompetentne do wykonywania określonych badań, pomiarów czy wzorcowań.
Mówiąc prostym językiem, to swoisty certyfikat jakości, który mówi: „To laboratorium wykonuje usługi na najwyższym poziomie i zgodnie z zasadami”.
Jeśli korzystają Państwo z usług laboratorium, akredytacja jest dla Państwa gwarancją, że:
Mówiąc krótko, akredytacja to potwierdzenie, że laboratorium jest profesjonalne i godne zaufania
Nasza droga z akredytacją zaczęła się w roku 2010, w którym dostosowaliśmy nasz system zarządzania do wymogów stawianych przez normę PN-EN ISO/IEC 17025 oraz Polskie Centrum Akredytacji i już w roku 2011 otrzymaliśmy nasz pierwszy certyfikat o numerze AP 141 potwierdzający tę zgodność.
Od tego czasu, nasza jakość usług potwierdzana jest przez Polskie Centrum Akredytacji, które prowadzi nadzór nad naszą działalnością m.in. poprzez regularne audyty. Zakres akredytowanych usług systematycznie rozszerzamy, aby zaspokoić potrzeby większego grona klientów w różnych branż.
Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – wszystko w jednym miejscu, jasno i przejrzyście!
Aby zgłosić sprzęt do serwisu firmy Mikro Pomiar, należy wysłać zgłoszenie e-mail na adres biuro@mikropomiar.pl, podając szczegóły dotyczące urządzenia i opis usterki.
Można również skorzystać z formularza zgłoszeniowego, wypełniając odpowiedni wniosek dostępny pod linkiem .
Sprzęt do serwisu firmy Mikro Pomiar można dostarczyć osobiście, odwiedzając siedzibę firmy w wyznaczonych godzinach pracy.
Alternatywnie, urządzenie można przesłać za pomocą kuriera, dbając o jego odpowiednie zapakowanie w celu zabezpieczenia podczas transportu.
Po zakończeniu serwisu sprzęt można odebrać osobiście w siedzibie firmy Mikro Pomiar w ustalonych godzinach pracy.
Istnieje również możliwość zorganizowania zwrotu urządzenia za pomocą kuriera na adres podany przez klienta.